sreda, 17. september 2014

Živijo!


Poletje se končuje, vreme je bilo, morje in "dopust" tudi, sonce, dež, veselje, minevanje .... in tu je nov začetek  - moj blog!
 
Pred ne tako mnogimi leti bi vprašala : "Kaj je pa to - blog(h)? Kaj dobrega za pojest !?
Zdaj pa spremljam kar nekaj zanimivih blogov, ki jih objavljajo, po mojem prepričanju tudi zanimivi, pridni ljudje, predvsem ženske. 
 
Moja draga hčerkica  me je vzpodbudila in mi pripravila podlago za "nov začetek"!
 
Upoštevati je treba, da sem že v letih (eno leto sem v penziji) in šele zdaj odkrivam, koliko je stvari, ki jih lahko počnem in me tudi veselijo...pletem, berem, hribolazim, se učim, vrtnarim, nabiram zelišča, delam zapestnice iz elastik, kofetkam, klepetam, kolesarim in seveda zelo rada kuham in tudi jem...preveč ;) !
 
Večkrat sem pred dilemo...kaj bo jutri za kosilo?
No lepo počasi....

Ko sem začenjala kuharit se je večkrat zataknilo z dilemo, v kakšnem vrstnem redu naj kuham, da bo kosilo pripravljeno pravočasno, da ne bo nekaj že mrzlo, nekaj pa na pol kuhano ali nekuhano ... in sicer v primeru kadar kosilo sestavlja več jedi, npr. juha, krompir, zelenjavna priloga, meso, solata ...no pa recimo še sladica.
Te dileme se je bilo treba lotiti plansko - analitsko, včasih tudi analitsko - plansko ali pa je deloval pregovor "neumen kmet ima debel krompir", pa je tudi ratalo!   No, ne vedno ;)!

Najbolje je takrat, ko imaš na menuju "vse v enem loncu" - enolončnice.

Včasih se sprašujem, ko so po TVju  kuharske oddaje, kjer pripravljajo več jedi (s katerimi je kar veliko dela), potem pa vsi za mizo jedo ....kako jim to uspe, da je še vroče in sveže!? Blef?

V glavnem je pa tako, če je več jedi na jedilniku pri enem obroku, je treba najprej razmisliti koliko časa se določena jed kuha, katera se najdlje kuha ...npr. juha, meso ?! in to pripraviš - daš kuhat, pečt.... Najbolje je najprej pripraviti mrzle jedi, npr. solate, sladice, da imaš potem mir, ko se začne muditi in se začne ura hitreje vrteti.
Kljub temu, da je luštno kuhati in jesti pa ni fajn da kuhaš celo dopoldne in še ponoči :), je še toliko drugih lepih, pomembnih in nepomembnih reči za početi na tem svetu!

Dovolj bo za začetek!

Izrek tedna: OBIČAJI OD STARINE SO JAK ŠČIT DOMOVINE
(op.p.: Iz Mladine,  v 70. letih prejšnjega stoletja ;))



 


 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar